joi, 16 iulie 2009

Superficial

...azi, cuvantul de ordine interioara si mai ales aspect exterior este superficialul, dus la extrem, imbracat in roz bombon cu iz de prostie si gust perfid de alb stacojiu.
...tot azi imi doresc sa respir aer fara poluare si sa alerg.

...defilez matinal prin fata gandurilor mele si scot la raport tot ce-i mai nastrusnic si mai agitat. incerc sa-mi gasesc complici si scormonesc cu privirea dupa zambete. ma lovesc sacadat de ochi pierduti prin goluri sau geamuri inchise si murdare.
inspir adanc, ma uit in jur...ma bucur pe-ascuns ca un copil de picatura mea de oxigen. furtuna. trimit prin explozie...de ras, tot dioxidul de carbon proaspat prelucrat catre o stimabila struto-camila, ce ocupa cu afectare locul din fata mea. plec ochii in carte si continui sa-mi plimb privirea pe deasupra literelor...cum ar fi sa faci dragoste cu o litera...? imi vin in minte a-uri si m-uri...

Niciun comentariu: