duminică, 26 iulie 2009

in a manner of speaking, morning is mocking me...



o alta zi, un alt inceput, o alta doza de realitate injectata prea brutal si parca toata dintr-o data in orbita ochiului larg inchis.
o durere surda imi impresoara mijlocul si-mi inmoaie picioarele. e timpul pentru shot-ul matinal. 10 ml din substanta magica ar trebuii sa amageasca durerea si sa-i ofere un bilet cu reducere pana la mama dracu'. am aflat din povestile pentru copii ca n-ar fi atat de rea pe cat se spune. divortez cu acte in regula si ma lepad de ea de 3 ori, de 5 ori, de cate ori e nevoie. jur pe sufletul florii de cires ce mi-a parfumat primavara, ca nu o vreau.
injur ca un huligan scaunul ce-mi chinuie coloana vertebrala. invidios pe mine ca nu sunt din fier si simt si sunt firava, insista sa-mi daruiasca in mod constant si calculat, portia zilnica de calvar.

Niciun comentariu: