marți, 17 august 2010

...no alarms and no surprises

Caut: solutii pentru iesit din situatii disperate, o modalitate de a iesi de Aici, o alta de a scapa de adictii, inca una de a-mi anula emotiile pe care mi le doresc dar care-mi fac din ratiune un miop mahmur.
Caut cantecul de care sa nu ma plictisesc, zambetul pe care sa-l sarut dimineata, corpul in care sa-mi infig degetele cand mor si renasc, detasarea de care am nevoie ca sa nu innebunesc.
Caut casa in fata careia sa pun un "a" si sa respir usurata ca mi-am gasit locul, gradina in care sa ma joc de-a v-ati-ascunselea cu soarele in miezul verii si copacul vesnic la radacinile caruia sa citesc o carte imprumutata.
Caut leaganul si mangaierea blanda cand doare, cand nu doare, cand e gol si cand e plin dar tot simt golul.
Caut sosetele care sa ma faca sa rad atunci cand degetele mele incep sa se joace prin ele si manusile de magician sa desenez din cand in cand cate un curcubeu.
Eu caut, stau, plec, iubesc si ma topesc in trecut. Tu ce faci?

Niciun comentariu: